Що збільшує CTR у пошуку?

2024 0 Comments

Наявність ключових запитів, а точніше збіг ключового запиту з тим пошуковим запитом, який задав користувач. Такі запити в Google підсвічуються. Це допомагає збільшити CTR реклами.

Які чинники впливають на CTR: Якість залученого трафіку. Важлива не стільки сама клікабельність, а точне підстроювання рекламного блоку під запити цільової аудиторії. Коли користувач бачить в інтернеті конкретну пропозицію, яка його цікавить, то у 8 з 10 випадків він клацне по ній і перейде на сайт.

Надійний і перевірений спосіб – це вставка ключового слова в назву оголошення і його опис. Додавання релевантної фрази в заголовок дає змогу збільшити CTR на 15%, а якщо розмістити ключ і в рядку опису, то ефективність зросте до 68% (статистика Google не дасть збрехати).

Що вищий CTR, то краще. Високий коефіцієнт клікабельності означає, що компанія потрапляє в “болі” та інтереси своєї аудиторії.