Хто перший створив Королівську битву?
Популяризація королівської битви як жанру комп'ютерних ігор пов'язана з ім'ям австралійського геймдизайнера Брендана Гріна «PlayerUnknown». Надихнувшись концепцією однойменного роману та фільму, він оформив правила королівської битви спочатку у вигляді модифікації ArmA II: DayZ, а згодом переніс його на двигун ArmA III.
Batoru rowaiaru. Сам термін, нехай і в японській транскрипції, а також його ключові принципи — небезпечні зони, зменшення площі карти, розбирання до останнього, що вижив, — уперше представив світові журналіст Косюн Такамі. Свою єдину поки що книгу, власне, Battle Royale, він написав 1996-го, а опублікував 1999-го.
Простими словами, королівська битва (англ. "battle royale") – це бій між гравцями, що триває доти, доки не залишиться тільки один. Свого роду боротьба вибуття.
Epic GamesPeople Can Fly Fortnite/Розробники