Чи потрібне ЕДО для озону?
Якщо ви вже втомилися від електронного документообігу або тільки починаєте працювати в ролі селлера, для вас є чудові новини: OZON скасував ЕДО . Тепер із майданчиком можна співпрацювати без додаткової паперової тяганини, навіть якщо ви користуєтеся фірмовим фулфілментом. Зміни набули чинності 8 жовтня 2021 року.Nov 4, 2021
Для того, щоб електронні документи мали юридичну силу, вам потрібно їх підписати за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Ви можете замовити його в оператора ЕДО . Для роботи з Ozon виберіть такий ЕЦП, який підійде для роботи в держсистемах: ФНС, Чесний ЗНАК та інших.
Вхідні документи у всіх операторів безкоштовні. Тарифи за передоплатою: мінімальна вартість 700 рублів на рік за 100 вихідних документів; Тарифи за післяплатою: 250 рублів на місяць за 50 вихідних документів; Тарифи доступні тільки для продавців Ozon при оформленні заявки з особистого кабінету.
Чи можна без ЕДО? Без електронного документообігу працювати з маркованим товаром не вийде. Всі учасники ринку повинні підключитися до ЕДО, щоб передавати дані в Чесний ЗНАК.