Якою має бути довжина заголовка Title?
Часто використовуваний розмір Title в Google становить 30-70 символів. Оптимальною довжиною Title, що дає змогу ефективно використовувати ключові фрази і додатковий текст, можна вважати 70-80 символів.
Title – короткий заголовок, складений з використанням ключових слів. Він відповідає основній думці тексту, але не повторює H1. На тег відводиться приблизно 70-80 символів. За запропонованим заголовком користувач оцінює релевантність сторінки пошуковому запиту, тому обов’язкове використання ключових слів.
Стандартна видима довжина Description для Google – 150-160 символів, для Яндекса – 160-170 символів. Але загальна довжина Description може бути близько 250-300 символів, просто читачі побачать опис не повністю.
Як писати Title правильно
- Релевантність. …
- Ключовики. …
- Головний ключовий запит пропишіть на початку тайтла.
- Комерційні слова/додаткові слова: ціна, купити тощо … …
- Розділові знаки … …
- Довжина – максимум 12 слів.
- Унікальність Title по сайту . …
- Унікальність Title серед конкурентів .