Який етап продажів по телефону найважливіший?
Презентація — це цукерка всього продажу. Найважливіший етап. Тут є кілька нехитрих правил, дотримуючись яких, ви прирікаєте себе на успіх: Презентація повинна відповідати правилу «властивість-вигода»! May 12, 2016
Виявляємо клієнтські потреби етап – найважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі. «Всі люблять купувати, але ніхто не любить, коли їм продають» – ця горезвісна фраза якнайкраще відображає всі проблеми етапу 2.
Тому головний секрет телефонного продажу – Це дати можливість говорити клієнту про те, що для нього важливо. Оцінювати якість розмови потрібно з того, скільки говорив менеджер, скільки клієнт. Якщо 50 на 50 — гарна розмова. Якщо більше менеджер – продаж під загрозою зриву.
Виявлення потреб Один із самих важливих кроків, зробивши все правильно тут, на наступних не просто підете, а полетіть. Немає кращого способу дізнатися потреби та цілі ваших потенційних клієнтів, ніж щира розмова. Щоб спонукати потенційного клієнта поділитися, ставте відкриті запитання.