Які є реквізити?

2024 0 Comments

Реквізити — обов'язкові відомості у договорі, акті та будь-якому іншому документі. До них відноситься інформація про адресанта та адресата, назву документа, дату, підпис та список додатків. Реквізити потрібні для складання та затвердження документів, ведення ділового листування.

Вимоги до оформлення документів» при підготовці та оформленні документів використовуються наступні реквізити:

  • Державний герб РФ
  • герб суб'єкта РФ
  • емблема організації або товарний знак
  • код організації
  • основний державний реєстраційний номер (ОДРН) юридичної особи

Реквізит документа – атрибут, що характеризує документ (наприклад, найменування документа, автор, дата створення). Набір реквізитів документа визначається цілями створення документа, його призначенням, вимогами до змісту та форми цього документа.