Які фотографії добре продаються на стоках?
Lifestyle-фотографія це широкий жанр, проте саме ці ключові слова найчастіше використовують клієнти фотостоків, Щоб визначити зображення «з життя». Йдеться про побутові сцени, такі як зустріч у кафе з друзями, ранкова зарядка, похід у супермаркет, прогулянка у парку із собакою, а також поїздка за місто на велосипеді.
Очевидно, прості фотографії зі зрозумілою темою та концепцією дуже популярні на фотостоках. Я помітив, що хоч великі фотобанки і приймають більш «неохайні та різкі» фотографії (можливо, що це ознака насичення у будь-якій темі), але «безпечні» прості фотографії, мабуть, продаються краще всього.
Для того, щоб привернути увагу, все фотографії, які Ви закачуєте на стоки, повинні мати найвищу технічну якість. Це означає, що все фотографії повинні мати правильну експозицію, бути у фокусі, різкі, не повинні мати шумів та артефактів.