Які бувають ринки у маркетингу?
2024 0 Comments
Основні види ринків у маркетингу
- Ринок чистої конкуренції (або ринок досконалої конкуренції)
- Ринок чистої монополії
- Олігополістичний ринок
- Ринок монополістичної конкуренції
Jul 18, 2016
Світовий – обмін товарами та послугами між країнами світу. Національний — обмін товарами та послугами у межах держави. Регіональний — обмін товарами та послугами у конкретній частині внутрішнього ринку держави. Місцевий – товарами та послугами на рівні населеного пункту.
Ринки класифікують за такими ознаками:
- По території: місцевий, регіональний, ринок окремої країни, світової ринок.
- По суб'єктам, що беруть участь. …
- За конкурентним середовищем. …
- За обсягом угод: оптовий, дрібногуртовий, роздрібний.
- За наповненням товарами: дефіцитний, рівноважний, надлишковий.