Як вважається Affinity?

2024 0 Comments

Показує "профільність" обраного рекламно-комунікаційного каналу для заданої певної цільової аудиторії. Іншими словами, що вищий індекс відповідності, то краще. Афініті-індекс обчислюється так: Affinity index = TRP/GRP.

Афініті-індекс (affinity index, AFF) — це індекс відповідності вашої цільової аудиторії щодо базової аудиторії. Вимірюється у відсотках. Індекс визначає кількість представників вашої цільової аудиторії у досліджуваній групі.

Формула індексу відповідності (Affinity Index) Вона є ставлення частки представників цільової групи в аудиторії ЗМІ до частки представників цільової групи в генеральній сукупності населення в цілому: ІС = цільова аудиторія ЗМІ / цільова аудиторія в усьому населенні х 100.

5. Афінітивність (Affinity) Індекс відповідності. Показує, наскільки вибраний інструмент, наприклад канал, станція або носій, характерний для цільової аудиторії.