Як продовжити електронний підпис у 2022 році?

2024 0 Comments

Після 1 січня 2022 року продовжити підпис не вийде, керівнику доведеться особисто звертатися до ІФНС за новою ЕЦП. Читайте, що змінюється в отриманні електронного підпису з 2022 року. З 01.01.2022 року отримання електронного підпису ускладниться, оскільки ФНП забирає собі функції центру, що засвідчує.07-Dec-2021

Де отримувати новий електронний підпис у 2022 року Куди саме звертатися за новою ЕП, залежатиме від того, хто отримує підпис – перша особа компанії чи працівник. Керівники компаній, ІП та приватні нотаріуси отримують підписи ФНП — безпосередньо у відділенні інспекції або в офісі довіреної особи податкової.

Етапи продовження ЕП

  1. Надіслати заявку по телефону чи через сайт. З документів потрібні паспорт та СНІЛС власника*.
  2. Заповнити анкету-заяву на отримання електронного підпису.
  3. Внести оплату за виставленим рахунком.
  4. Підписати заяву та відвідати офіс УЦ для підтвердження особи.
  5. Встановити сформовану ЕП на комп'ютер.

10-Mar-2022

Електронний підпис закінчується – що робити? Електронний підпис (ЕП) видається на 12 місяців, тому щороку її потрібно перевипускати. Якщо термін дії підпису закінчиться, перевипуск неможливий. Вам доведеться заново оформляти ЕП.