Як продовжити електронний підпис у 2022 році?
Після 1 січня 2022 року продовжити підпис не вийде, керівнику доведеться особисто звертатися до ІФНС за новою ЕЦП. Читайте, що змінюється в отриманні електронного підпису з 2022 року. З 01.01.2022 року отримання електронного підпису ускладниться, оскільки ФНП забирає собі функції центру, що засвідчує.07-Dec-2021
Де отримувати новий електронний підпис у 2022 року Куди саме звертатися за новою ЕП, залежатиме від того, хто отримує підпис – перша особа компанії чи працівник. Керівники компаній, ІП та приватні нотаріуси отримують підписи ФНП — безпосередньо у відділенні інспекції або в офісі довіреної особи податкової.
Етапи продовження ЕП
- Надіслати заявку по телефону чи через сайт. З документів потрібні паспорт та СНІЛС власника*.
- Заповнити анкету-заяву на отримання електронного підпису.
- Внести оплату за виставленим рахунком.
- Підписати заяву та відвідати офіс УЦ для підтвердження особи.
- Встановити сформовану ЕП на комп'ютер.
10-Mar-2022
Електронний підпис закінчується – що робити? Електронний підпис (ЕП) видається на 12 місяців, тому щороку її потрібно перевипускати. Якщо термін дії підпису закінчиться, перевипуск неможливий. Вам доведеться заново оформляти ЕП.