Як правильно менеджеру розмовляти телефоном
2023 0 Comments
Є кілька ключових моментів, які слід пам'ятати, починаючи розмову з клієнтом по телефону: Представтеся, чітко назвавши своє ім'я та компанію Клієнт має розуміти, хто саме з ним розмовляє – Так він відчує себе комфортніше. Будьте ввічливі та ввічливі протягом усієї розмови.9 серп. 2022 р.
Як правильно представлятись по телефону менеджеру?
На початку дзвінка потрібно представитися, назвати співрозмовника на ім'я по батькові, якщо вони відомі, відразу сказати про мету дзвінка. Якщо людина зайнята, слід запропонувати зателефонувати іншим часом.
Як розпочати розмову по телефону менеджеру з продажу?
Як розпочати розмову
- представитися і уявити компанію, використовувати прийом «гак ясності», тобто коротко і чіпляюче розповісти про компанію, її успіхи;
- застосувати Small Talk та правило компліменту;
- звертатися до клієнта на ім'я, мінімум три рази;
- говорити позитивною мовою з паравербальними характеристиками;