Що включає менеджмент?
Менеджмент – це адміністративна діяльність, яка включає в себе організацію, а також повну координацію співробітників та їх завдань для досягнення цілей компанії та за рахунок використання її ресурсів. Чим менше зусиль та ресурсів було витрачено, тим краще працює менеджмент у компанії.29-Nov-2021
Менеджмент — це управлінська діяльність.Вона являє собою сукупність наступних факторів:
- Планування;
- Постановка цілей;
- Організація бізнес-процесів;
- Координація;
- Мотивація;
- Контроль.
06-Sept-2019
Хто такий і чим займається менеджер Дослівний переклад англійської manager – "керівник, керуючий". Керувати бізнес-процесами компанії може її власник, і найманий спеціаліст. І у вищому, і в середньому, і в нижчому складі підприємства присутні менеджери.
розробка способів та планів щодо їх досягнення; організація роботи з реалізації планів; контроль за досягненням поставлених завдань; коригування цілей та шляхів їх досягнення у процесі виконання.