Що входить у розробку фірмового стилю?
Для цього розробляють фірмовий стиль (він же "корпоративний стиль" або "айдентика") – це інструмент формування іміджу компанії. До нього входять графічні зображення, шрифти, кольори, слогани, а іноді навіть звуки та запахи, які надають бренду унікальності.Jun 8, 2021
Основний пакет послуг з розробки фірмового стилю включає: створення логотипу, торгової марки, текстового знака, підбір фірмових кольорів (колірної палітри), фірмового шрифту, створення візитної картки, фірмового бланка конвертів.
Розробка бренду або brandbuilding – це цілий комплекс заходів, що включає розробку стратегії позиціонування, неймінг, дизайн логотипу, фірмового стилю та упаковки, оформлення місць продажу тощо.
Традиційно фірмовий стиль включає такі елементи:
- Логотип;
- Фірмовий знак;
- Фірмові графічні елементи;
- Колір чи комбінація кольорів;
- Шрифти;
- правила композиції;
- Фотостиль.