Що входить до охоплення?
Повне охоплення – це загальна кількість користувачів, які бачили ваш контент де б то не було. Воно являє собою суму користувачів, які побачили контент на вашій сторінці, у стрічці новин і рекомендаціях, репостах друзів, рекламних публікаціях.Oct 27, 2021
Охоплення цільової аудиторії відображає абсолютну кількість представників цільової аудиторії, які побачили рекламу з кампанії, а відсоток охоплення цільової аудиторії – частку від усієї демографічної групи за даними перепису населення, на яку поширилося охоплення кампанії.
Існує три види охоплення в соціальних мережах.
- Органічне охоплення. Це кількість унікальних користувачів, які переглянули контент компанії, опублікований без просування.
- Рекламне охоплення. Відображає кількість людей, які побачили контент бренду завдяки платному просуванню.
- Віральне охоплення.
Sep 9, 2022
Охоплення (англ. reach) – кількість людей або домогосподарств, у процентному співвідношенні або абсолютних цифрах, які хоча б один раз проконтактували з подією. Наприклад, побачили хоча б один випуск регулярної телепрограми або рекламний ролик протягом певного часу.