Що таке позиціонування бренду?

2024 0 Comments

Позиціонування бренду – це стратегія маркетингу, спрямована на те, щоб компанія виділялася серед конкурентів і щоб бренд сприймався споживачами, як чудовий, що заслуговує на довіру.25 Jan 2021

Позиціювання – це пошук місця бренду на ринку та його закріплення у обраній ніші. Завдання позиціонування – Сформувати певне сприйняття бренду у цільової аудиторії. Зробити те щоб при згадці назви в споживача виникали необхідні асоціації та образи. Наприклад: Mercedes – престиж, успіх.

Позиціювання — це образ компанії чи товару, який маркетологи вибудовують у свідомості цільової аудиторії з допомогою різних тактик.

Проста формула

  1. Хто? Сформулюйте назву компанії або бренду
  2. Який? Опишіть Ваш бізнес та чим займається ваша компанія
  3. Для кого? Опишіть вашу цільову аудиторію
  4. Яка потреба? Опишіть основну потребу, яку задовольняє ваша компанія чи товар.
  5. Проти кого? …
  6. В чому різниця? …
  7. Таким чином?