Що таке позиціонування бренду?
2024 0 Comments
Позиціонування бренду – це стратегія маркетингу, спрямована на те, щоб компанія виділялася серед конкурентів і щоб бренд сприймався споживачами, як чудовий, що заслуговує на довіру.25 Jan 2021
Позиціювання – це пошук місця бренду на ринку та його закріплення у обраній ніші. Завдання позиціонування – Сформувати певне сприйняття бренду у цільової аудиторії. Зробити те щоб при згадці назви в споживача виникали необхідні асоціації та образи. Наприклад: Mercedes – престиж, успіх.
Позиціювання — це образ компанії чи товару, який маркетологи вибудовують у свідомості цільової аудиторії з допомогою різних тактик.
Проста формула
- Хто? Сформулюйте назву компанії або бренду
- Який? Опишіть Ваш бізнес та чим займається ваша компанія
- Для кого? Опишіть вашу цільову аудиторію
- Яка потреба? Опишіть основну потребу, яку задовольняє ваша компанія чи товар.
- Проти кого? …
- В чому різниця? …
- Таким чином?