Що таке медіа план?
Медіаплан – це детальний план рекламних кампаній, які хочуть запустити у заданий період. Зазвичай медіаплан виглядає як таблиця, де зазначені рекламні канали, цілі просування, бюджет, формати реклами, прогнози і терміни проведення рекламних кампаній.
Медіаплан – це докладний документ, зазвичай у вигляді excel-таблиці, який показує ключову інформацію про плановані маркетингові заходи. У медіаплані прописуються канали та формати реклами, терміни кампаній, KPI, бюджет на кожен канал, можливий прибуток та інші важливі показники.
Іноді плутають медіаплан і контент–план. Насправді розробка медіаплану вимагає глибокої підготовки і охоплює набагато більше параметрів, відмінність від контент–плануякий лише визначає, які матеріали, де і коли будуть публікуватися.
Перед тим як скласти медіаплан потрібно:
- Зібрати дані про конверсію та сезонність (бажано, виходячи з вже наявної статистики).
- Скласти портрет цільової аудиторії.
- Проаналізувати конкурентів.
- Зібрати семантичне ядро.
- Визначитись із послугами, які будуть просуватися.