Що таке медіа план?

2024 0 Comments

Медіаплан – це детальний план рекламних кампаній, які хочуть запустити у заданий період. Зазвичай медіаплан виглядає як таблиця, де зазначені рекламні канали, цілі просування, бюджет, формати реклами, прогнози і терміни проведення рекламних кампаній.

Медіаплан – це докладний документ, зазвичай у вигляді excel-таблиці, який показує ключову інформацію про плановані маркетингові заходи. У медіаплані прописуються канали та формати реклами, терміни кампаній, KPI, бюджет на кожен канал, можливий прибуток та інші важливі показники.

Іноді плутають медіаплан і контентплан. Насправді розробка медіаплану вимагає глибокої підготовки і охоплює набагато більше параметрів, відмінність від контентплануякий лише визначає, які матеріали, де і коли будуть публікуватися.

Перед тим як скласти медіаплан потрібно:

  1. Зібрати дані про конверсію та сезонність (бажано, виходячи з вже наявної статистики).
  2. Скласти портрет цільової аудиторії.
  3. Проаналізувати конкурентів.
  4. Зібрати семантичне ядро.
  5. Визначитись із послугами, які будуть просуватися.