Коли з'явилися марафони Блиновської?
Надалі вела різні курси психології. За шість років їхнього існування їх пройшли близько 150 тисяч людей. У січні 2020 року вийшов фільм «Марафон бажань», у створенні якого взяла участь Бліновська.
2015 Повноцінний марафон Бліновський «Марафон бажань» був запущений у 2015 році. Аудиторія коуча зросла до шести мільйонів людей. За інформацією Forbes, аудиторія тренінгів складає понад сто тисяч осіб, а прибуток від курсів оцінюється у 300 мільйонів рублів.
Олена Бліновська прославилася після запуску так званих марафонів бажань, які активно купують користувачі Мережі, щоб правильно ставити та реалізовувати цілі. Нині коуч пробує себе у ролі ведучої програми на телеканалі ТВ-3.
Блиновська також прокоментувала ідеї створення марафонів. Вона рішуче заявила, що всі її продукти ніколи не створювалися з метою отримати якнайбільше коштів. Стоїть Відзначити, що ціна за квиток на виступ блогера починається від 5500 рублів, найдорожчий обійдеться в 18 000 рублів.