Коли відкривати спір якщо посилка не прийшла?

2024 0 Comments

Коли покупець може відкрити спір Щодо логістики, якщо товар не отримано – починаючи з 11 дня після відправки товарів і до кінця терміну захисту покупця (це термін максимальної доставки в картці товару + 15 днів). За якістю товарів – після того як підтвердить отримання замовлення і 15 днів після цього.

Якщо товар не прийшов, не спишіть з відкриттям спору Рекомендуємо відкривати диспут за сім днів до закінчення захисту замовлення.

Суперечку можна відкрити, коли закінчився термін очікування доставки товару, а він так і не прийшов, або прийшов, але не відповідає опису чи пошкоджений. У разі спору у продавця і покупця є 5 днів на самостійне врегулювання ситуації.

Протягом 15 денного терміну, після підтвердження замовлення, Ви можете скільки завгодно скасовувати і відкривати диспут, поки не прийдете до взаємовигідної пропозиції.