Коли таксист може відмовити в поїздці?
Відповідно до п. 4 ст. 31 Статуту автомобільного транспорту, перевізник вправі відмовити в наданні легкового таксі для перевезення пасажирів і багажу в тому разі, якщо пропонований пасажиром маршрут може створювати загрозу безпеці водія.
Якщо до початку поїздки водій в Яндекс таксі відмовився везти пасажира і попросив скасувати поїздку, робити це не обов’язково. Клієнт ризикує деякою грошовою сумою, яка буде списана з його рахунку. Таксист зобов’язаний самостійно скасувати замовлення, якщо він з якоїсь причини не може його взяти.
Поскаржитися на таксиста, який грубіянить пасажиру, можна диспетчеру таксі. Якщо ж клієнт бажає подати офіційну скаргу на невихованого водія, то рекомендується звертатися до керівника. “Паралельно, якщо таксист ображав пасажира, останній має право подати заяву в поліцію.
Таксист бачить тільки ті дані, які необхідні для здійснення поїздки. Їх недостатньо, щоб вистежити вас. Рейтинг же не впливає на підбір таксистів. Поки що він просто формує перше враження про вас як про клієнта і не більше.