Чому я не можу записатися до лікаря через Держпослуги?
Тимчасовий збій у роботі порталу «Держпослуги»; Медичний заклад пройшов реорганізацію з об'єднанням чи перепідпорядкуванням; Некоректно введено обслуговуючу медичну організацію; Припущено помилку при заповненні даних в особистому кабінеті (паспортні дані, СНІЛЗ, поліс ЗМС тощо).
Якщо у поліклініки ні потрібного обладнання, фахівця або, як у вашому випадку, талонів, вона направляє вас до іншої поліклініки, де можуть зробити дослідження вчасно. Буває, що талонів ні саме сьогодні, а днями будуть, тоді вас поставлять у лист очікування і подзвонять, коли талон з'явиться.
Таке відбувається, коли користувач записується на прийом до лікаря, або на іспит в ДІБДР, а пізніше з якихось причин бажає перенести прийом на інше час. В цьому випадку змінити час запису, відвідування або прийому можна лише скасувавши першу запис або заяву та подавши нову!