Чому на гарячу стукають гідрокомпенсатори?

2024 0 Comments

Причини стукоту гідрокомпенсатора на гарячу (на прогрітому моторі): Заклинювання плунжерної пари гідрокомпенсатора через природне зношування або забруднення. Задираки на плунжері блокують його рух і гідрокомпенсатор повністю втрачає працездатність. Зазор не вибирається і гідрокомпенсатор стукає.

Простий спосіб усунути стукіт гідрокомпенсаторів Простий і дієвий спосіб, що допомагає в більшості випадків, полягає в додаванні в олію спеціальної присадки Liqui Moly Hydro-Stossel-Additiv. Це дозволяє промити масляні канали, видалити забруднення та відновити подачу в гідрокомпенсатори.

Стукання (цокання) під капотом наростає поступово. Спочатку шумить лише за холодного старту двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде й тоді, коли двигун уже розігрівся. Якщо ви почули такий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів і клапанів ГРМ.

У більшості випадків, якщо цокотять гідрокомпенсатори, швидше за все, є проблема зі змащенням — давно не змінювалася, забруднена, рівень масла не відповідає нормі. Тому при виникненні цієї ознаки в першу чергу потрібно замінити масло і переконатися в правильності його затоки.